måndag 25 maj 2009

Usch...

Ja, den här dagen har väl inte vart så speciell.
Imorse var jag hos tandläkaren och han fixade lite med min tandställning. Sen bar det av till banken igen för att fixa lite tjafs.
Därefter stack jag hem igen och jobbade med projektet som jag borde göra...

Vid 5 hade jag tid hos frissan, dagens höjdpunkt. Hon klippte till mitt hår och vi hade samtidigt en trevlig pratstund. ;D Hon är riktigt go, min lilla frisör.

Och efteråt bar det av hem igen för att forsätta med det eviga pluggandet...

Vid halv nio kom pappa hem efter att ha irrat omkring ute på vischan. :P Han hade tydligen lämnat bilen någonstans och sedan upptäckt att det var mitt ute i ingenstans och därifrån skulle han ta sig hem. Det tog honom drygt en timma, men nu är han hemma igen.

Av honom fick jag veta att en god vän till familjen gick bort igår, hans namn var Finn...det känns väldigt tungt även om jag inte direkt träffat honom så mycket så känns det...
Första gången jag kommer ihåg att jag träffade han var när jag och brorsan följde med pappa till Frankrike för att åka skidor för drygt 6 år sen. Då åkte vi ned med Finn och hans dotter Jo. (De är danskar ^-^) Han var en riktigt go gubbe, fast han blev inte gammal...jag tror han blev drygt 50, typ...

Jag kommer att sakna honom! :´(

Kramar på alla där ute! Tänk en sväng på Finn om ni orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar