söndag 24 maj 2009

Söndag...

Ja, det var den söndagen...jag har typ inte gjort något. Eller jo föresten, jag har jobbat med projektet. Det går väl sådär...det är en del kvar och bara en vecka att fixa det på. Fast egentligen är det inte ens en vecka, mer en halv eller ett par dagar...usch!

Nä, nu går jag över till något trevligare. Idag var jag och såg när Dansforum höll sin årliga "Collage" på Lorensbergsteatern. Den var lika otrolig som vanligt! ;D
Dessutom såg jag Björn Gustavsson! :O Han var där och kollade på tjafset. Först trodde jag inte det var han utan bara någon som liknade han men när jag kom närmare såg jag att det var han. Jag var typ helt förbluffad, jag brukar bli det när jag är i närheten av en kändis. Man vet inte riktigt hur man ska agera, typ.
Nä, jag vet inte...jag funderade på att gå fram och be om en autograf men jag kom inte för mig att göra det. Även om det hade varit rätt skoj att ha hans autograf.
Men, men…jag gjorde det inte och jag vet inte om man ska ångra sig eller inte?

Hur som helst så var åtminstone uppträdandet riktigt bra och verkligen värt att se! ;)

Men jag tänkte på det att vara känd måste vara väldigt jobbigt, med tanke på att man har ju typ inget privatliv och man kan nästan aldrig vara ifred…hur kan kändisarna överleva i ett sådant liv med alla paparazzis och alla journalister som söker efter den perfekta skandalen så just de tjänar mest pengar! Nä, jag hade inte orkat leva så…stackarna! L

Nu ska jag antagligen gå och lägga mig så jag orkar upp imorrn för att plugga…usch och fy!

God natt på alla där ute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar