fredag 22 maj 2009

Klar! :D Eller nästan iallafall...

Nu, nu har jag varit duktig idag! Jag har jobbat arslet av mig idag och det har faktiskt fungerat. :O
Jag är imponerad av mig själv! :D

Jag skrev två arbeten i morse; hundarbete, som också ingår i projektarbetet, och mikrobiologi-arbetet! Så dessa skickade jag in till läraren i förmiddags då, det är samma lärare i dessa ämnen. Så nu är jag klar med de två kurserna Hundar, från ettan, och Mikrobiologi/Genetik förtutsatt att jag får godkänt på dem då! :D

Därefter började jag på etologi-arbetet och hann börja en bit innan Rebecca kom över. Då satte vi oss tillsammans och skrev på ekonomi-arbetena. Dessa gjorde vi nästan klart, vi ska bara fixa några grejer på biblioteket imorrn eller idag blir det ju. :P Sen efter att hon stack hem runt halv 12 på kvällen så fick jag fnatt och satte mig för att jobbamed etolologi-arbetet...
Och nu äntligen är det klart! Ska bara scanna in en grej och bifoga den och sedan ska den iväg till läraren! :D

Men det får göras imorrn, för nu ska jag gå och lägga mig så jag får nåt sovt inatt! :D

Kramar på alla nattugglor där ute! Och Godnatt!
PS Det är bara projektarbete kvar nu! ;D DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar