tisdag 19 maj 2009

Jaha, då var man en bloggare då...jag har egentligen ingen aning om vad man skriver i en blogg men vad jag har märkt av andra jag har läst verkar de flesta prata på om allt möjligt i deras liv. Så det är kanske det jag också kommer att skriva om.
Ja, idag har jag ju då pluggat, eller åtminstone försökt plugga...det går inte så bra, jag har inte direkt någon vidare motivation idag...(eller någonsin föresten)
Jag tror det kan bero på att jag har tidspress. Det är ju bara två veckor kvar på maj, eller knappt det ens. Jag blir galen!

Hur ska man kunna skriva ett projektarbete när man inte har någon motivation? Kan någon svara på det?

Men, men så är det väl. Jag ska åtminstone försöka, men det kommer antagligen att sluta med att jag gör något stressarbete sista veckan. Sedan har jag några andra uppgifter som måste göras också...suck!
Dock så är jag klar med alla prov jag hade efter mig! Jippie!

Nä, nu ska jag gå och äta, eller åtminstone hålla Alexandra sällskap när hon äter...jag har inga pengar på mig, får ringa farsan sen och be honom om en liten peng att äta för.

Hörs go vänner och främlingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar