onsdag 24 juni 2009

Sommar!!!

Nu har sommaren kommit äntligen! :D

Midsommar i fredags. Det blev en mysig dag! Jag hade bjudit in ett litet gäng med kompisar till ön, då farsan och morsan hade blivit inbjudna till våra grannar där ute. Jag hade bestämt mig för att det var enklast att ha ett så att säga "knytkalas". Jag är ju inte rik! ;P

Vi tillbringade eftermiddagen och kvällen inomhus då himlen inte verkade vilja göra något annat än att pissa ner när man väl tänkte gå ut. Det var fint när vi var i huset...så som det brukar vara på midsommar! Men det var väl inget negativt med det egentligen, vi spelade lite spel och kollade på Hornblower.

Jag kom på här om dagen att jag har typ inte gjort något sedan maj tog slut...den månaden, och alla innan också, tog fullständigt kol på mig. Jag har visserligen börjat bli lite mer vaken nu och insett att livet faktiskt fortsätter. Jag har inte riktigt förstått det, tror jag...

Jag vill be om ursäkt till henne för senast, men hur ska jag göra det när hon alltid är upptagen när jag kan och tvärtom...men det är ju alltid jag som måste ringa, kan inte hon också göra det någon gång!? Men jag kan inte ha kvar hennes grejer längre...de tar upp platsen på mitt golv...nästa vecka kanske sa hon senast, så kanske hon kommer ihåg att ringa då? Tror inte de...
Är det elakt av mig om jag pratar med henne om hur jag tänker och känner...?

Kram allihop där ute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar