lördag 1 augusti 2009

Pride!!!!!!

Tjolahopp denna fredagsnatt!
Imorrn ska jag till Stockholm och vara med i Pride-paraden! Det ska bli så skoj. Jag sticker om bara några timmar, eller rättare sagt så går tåget vid 6.02 från centralen. Sedan är jag i Sthlm vid 10.52 och direkt ska jag ta mig till Humlegården, då paraden avgår därifrån. Antagligen så kommer jag att vara tidig, vi ska inte mötas förrän vid 12-12.30. Men hursomhelst så har jag manga med mig som jag kan sätta mig nånstans och läsa. Klockan 13 går paraden och då ska jag stå på UMR:s (Ungdom Mot Rasism) och RFSL ungdoms vagn genom hela paraden ända till Tantolunden. Det skulle ta 2-3 timmar så vi får se när vi är framme.

Därefter bär det av hem igen, tåget går vid 17.07. Då är jag hemma på centralen vid 21.57 ikväll, om det inte blir några förseningar.
Men nu måste jag gå och lägga mig så jag får nån sömn innan! Jag kommer att skriva om dagen ikväll antagligen eller imorrn, så ha tålamod tills dess så får ni ett av mina vanliga långa jobbiga inlägg att läsa! ^-^

Ha de gött!
Godnatt och kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar