torsdag 12 november 2009

Tjoff! Jag har då inte bättrat mig på att skriva här...men jag försöker och jag ger inte upp i första taget ;D

Däremot finns det annat jag har gett upp om, eller åtminstone trodde jag att jag hade det. Igår blev jag osäker...jag har inte gett upp, mitt hjärta har iallafall inte det. Han märkte att jag hade färgat håret igår, och mitt hopp växte lite...men samtidigt hörde jag häromdagen att han och hon hade flörtat med varandra sen introduktion när vi började. Dessutom hade de tydligen skrivit "nej?" på frågan om de var singel inför Erotiska Bibliotekarien (en sittning/middag).
Nej, nu måste jag skärpa mig! Detta går inte. Jag klarar inte av det, blir för mycket om jag ska hålla på och hoppas och sen inse att nej, jag har ingen chans...just nu...

Nä, nu ska jag ta lite roliga saker! ;D
I helgen kommer de bli underbart! Ska åka på "Kiel-resa" tillsammans med 6-1 (festförening jag försöker gå med i) och mina med ASP:ar; man är en "ASP" o ch aspirerar till föreningen som heter "Sexmästeriet". Det kommer att bli en awesome helg! ^-^

Nästa vecka har jag bara ett seminarie på tisdagen, så då ska jag passa på att åka upp till Dingle och hälsa på Alexandra från onsdag kväll till fredag! Jag längtar redan!!! Saknar min tant ^-^

Nu ska jag sticka däremot, så vi får se när jag skriver nästa gång, men det kommer inte att bli i helgen åtminstone för nu ska man klara sig utan internet till på söndag! Kommer bli spännande... :P

P.S Jag fyller år på måndag!!!! Då blir jag 19 år!!!! xD Apropå inget... D.S

Kramar till er alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar