måndag 10 augusti 2009

Redan måndag!?

Herregud vad tiden går snabbt! Det känns som om de var igår som jag såg av brorsan och hans kompis Dennis vid flyplatsen...men det har faktiskt gått ett par dagar sen fredag morgon och de verkar ha de gött och trivs där borta i Kalifornien.
Jag trodde det skulle vara jobbigare än vad det var, men just nu är det rätt lugnt, det var först precis när de lämnade oss som de var jobbigt och på vägen hem...nu vet jag dessutom att allt är lugnt, det tog ett tag för dem att meddela att resan gått bra och allt funkade.

Idag, söndag, har jag städat, eller egentligen packat men samtidigt rensat bort skräp i mitt rum. Jag har nästan tömt rummet, bara att det inte syns då alla möbler fortfarande står kvar och de är de som tar plats. Men allt små-tjafs, böcker mm är nedpackat, så nu är det bara möblerna kvar, samt lite kläder och några pärmar med tidningar och papper.

Dessutom har jag och farsan hämtat en del grejer från Jonas lägnhet, då jag ska låna dem när han ska upp till Örebro för att plugga. Han kan inte släpa med sig alla sina grejer då. Tur för mig! ;D Jag får låna ett skitsnyggt bord, en stol mm. Då slipper man fixa sånt själv för tillfället. ^-^ Han ska bo hos oss tills han börjar nu också, så han tar över Lukas rum så länge, så då blir det inte så tomt längre. Vi är fyra som bor i lägenheten igen, plus hund.

Nä, nu måste jag sova! Har tvättid imorrn kl 8, så då ska man ner och dumpa in tvätten i maskinen, sätta på den för att sedan återvända till sängen efter att ha ställt alarmet! ;P

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar